2013. augusztus 18., vasárnap

Boltmustra: Natúr Kuckó biobolt-gyógynövény Kecskemét Nagykőrösi u. 42.

Ez az üzlet nem is olyan régen nyitott, úgyhogy még a neten sem találtam meg. Mondjuk úgy, hogy a véletlennek köszönhetően találtam meg, ugyanis ha Kecskeméten járok, akkor mindig a Nagykőrösi utcán keresztül jövök/megyek a távolsági buszpályaudvarra, és ennek köszönhetően botlottam bele ebbe az üzletbe.
A hely a buszpályaudvarhoz van nagyon közel, mindössze pár lépésre van onnét, és a létét jó nagy cégtábla hirdeti. A bolt egy kis sátortetős házban található, és mindössze egy szűk folyosóból áll, szóval nem túl nagy a hely, és a választék sem valami óriási.
Egy szürke hajú, középkorú hölgy az eladó, aki nagyon barátságos és segítőkész, szóval lehet tőle kérdezni.
A termékek jelentős része a bejárattól jobbra található, balra csak a szálas gyógyteák és az aszalt gyümölcsök találhatók.
Szálas teákból leginkább a Mama Gyógynövényei van jelen az üzletben, Herbária Patikájából, Adamo-Fittből. Natúr Teából és JuvaPharmából csak kevés választék van.
Az élelmiszerek és a kozmetikai termékek a bejárattól jobbra találhatók, bár utóbbiból nincs akkora választék: én csak Varga és Dr. Chen samponokat, Dr. Chen fogkrémet, Tulasi tusfürdőket és kövirózsa krémet láttam.
Az élelmiszerek közül én liszteket (tönköly, búza, zab, rozs, szója), olajokat (kapor, mák, szőlőmag, máriatövis, ligetszépe, kendermag), illetve diétás élelmiszerek széles választékát láttam.
A speciális élelmiszereknek kétféle profilja van itt a boltban: diabetikus, illetve gluténmentes. Utóbbi a lisztérzékenyek részére szolgál.
Cukorbetegek részére csokik, pár fajta tészta, illetve xilit, lisztérzékenyek részére pedig Barbara és egyéb gluténmentes lisztek, pár fajta süti szintén a Barbarától, többféle gluténmentes rágcsálnivaló, kenyér-és sütiporok, illetve kukoricaliszt tortillához.
A kassza környékén vannak a táplálékkiegészítők, de ezekből nincs valami sok, viszont a Zöldvér Program lúgosító termékei teljes választékban kaphatók. Ezenkívül még pár fajta ásványianyag-és vitamintablettát láttam még.
Úgy emlékszem a hely a hétköznaponként délután hatig, szombatonként pedig délig tart nyitva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése