2013. június 29., szombat

Boltmustra: Egészség Sziget biobolt és kávézó Budapest Szentendrei út 143. a Római térnél

Az az igazság, hogy csak véletlenül fedeztem fel a helyet, ugyanis éppen a Római lakótelepen kerestem egy bizonyos bioboltot, de aztán a buszablakból megláttam ezt a helyet, és egyből le is szálltam a buszról. Apropó busz: bármelyikkel jöhetsz, amelyik Békásmegyerre kimegy, ugyanis a Római téren megállnak, ahol ez a hely is van. Sőt, HÉV-vel is jöhetsz, csak akkor át kell kelned a Szentendrei úton, de hát zebra van, úgyhogy nem akadály.
A hely egy nagyon kellemes külsejű épületben van, ami már eleve gyönyörködteti a szemet. Az előtérbe lépve mindjárt a kávézót találhatod meg, de erről én nem tudok nyilatkozni, mert onnét nem rendeltem semmit. Mindenesetre külön személyzet van ott is és a bioboltban is. Annyit azért kiderítettem a kávézóról, hogy füst-és alkoholmentes, de egy biobolt esetében mondjuk furcsa is lenne, ha egy kocsmát működtetnének tele alkeszekkel, vagy bulizós fiatalokkal, és tuc-tuc, illetve gagyi mulatós zenékkel. Viszont ha kávézni akarsz, vagy üdítőt, esetleg szendvicset, akkor arra tökéletes ez a hely.
Én azonban a biobolt kedvéért tértem be ide, ami közepes méretű, viszont az áruválaszték már nem annyira bőséges, de azért korrekt. Attól függ persze, hogy mit keresel.
A kétfős személyzet kifejezetten barátságos, ami kifejezetten öröm számomra, mert szerintem csak így érdemes üzletet működtetni. Két fiatal hölgy alkotja a személyzetet: egyikük a pult mögött áll, a másikuk pedig rendezkedik. Utóbbi az, aki kifejezetten barátságos, mert ajándékba ad egy szórólapot is, amellyel kedvezményesen tudsz vásárolni, továbbá felvilágosít arról, hogy ő képzett Bach virágterapeuta, aki természetesen várja a pácienseket is. Mindez rajta van az ajándékba kapott szórólap másik oldalán. Nekem szimpatikus volt nagyon a hölgy, szóval érdemes elmenni hozzá, ha a harmadik kerületben laksz, és egy kis lazításra vágysz. Sajnos, mind az üzlet, mind a kávézó tök üres volt az ott jártamkor, pedig szerintem ez egy jó hely.
A bejárattól jobbra helyezték el a kozmetikai termékeket, illetve az élelmiszereket.
A kozmetikai termékek közül én Dr. Kelen karcsúsító gélt, Naturstar és Faith In Nature samponokat, illetve testápolókat, illetve pár fajta kristálydeót láttam, de van elég sokféle illóolaj is.
Mellettük vannak az élelmiszerek, például lisztek (lenmag, barna rizs, zabpehely, rizs, mandula, kókusz), olajok (lenmag, kendermag, Paleolaj), tészták (pár fajta Cornito gluténmentes), fűszerek (ezekből is csak pár fajta van), illetve zöldségkrémek vegetariánusoknak, továbbá pár fajta diabetikus-és gluténmentes keksz. Sajnos, a diétázók itt nem tudnak bevásárolni maguknak, mert ez nem az a hely.
Az élelmiszerek mellett egy igazi különlegességet, az ún. kézműves teákat is meg tudod vásárolni, amelyeket drapp színű zacskóba csomagoltak és van pár fajta belőlük. A legtöbb gyümölcsös-fűszeres ízű volt, úgy emlékszem. Azért kézműves termékek, mert ezeket a szálas teákat kézzel állítják össze, és nem futószalagon, mint a boltiakat. Táplálékkiegészítők közül én Bálint-cseppeket láttam itt.
A bejárattól balra helyezték el a táplálékkiegészítők jó részét, illetve a gyógyteákat.
A táplálékkiegészítők közül én elég sokféle amerikai vitamintablettát láttam, de vannak még Dr. Chen, Interherb, Supherb, és Vitaking termékek is. A legutóbbiból elég sokféle van, a többi márkából csak mutatóban van pár fajta. Mondjuk a Vitaking termékek jó része már az eladói pult mögött van hátul, tehát csak kiszolgálással veheted meg.
A gyógyteák közül egyaránt kapható szálas és filteres változat is, de olyan széles választék egyikükből sincs. Filteres teák közül én Herbária Patikáját, Mecseket és London Fruit&Herb-öt láttam.
A legutóbbi fajta már gyümölcstea, ami elég drága sajnos, viszont nagyon jó minőségű.
Szálas teák közül Adamo-Fitt és Mama Gyógynövényei kapható, amelyek már az üzlet leghátsó részén találhatók.
A pulton Herbline ayurvédikus arckrémeket, reform kenyeret és aprósütiket láttam. Ez utóbbiak ráadásul akciósak voltak éppen akkor.
A hely ezenkívül még természetgyógyászati szolgáltatásokkal is vár. Részletekért nézd meg a honlapjukat.
Ja, és amíg el nem felejtem: van ám Facebook rajongói oldaluk is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése