2013. január 20., vasárnap

Boltmustra: Herbária Szombathely Király u. 5.

Én mondjuk ne is tudtam, hogy van Szombathelyen Herbária, de véletlenül belebotlottam, amikor a Mártírok tere felől mentem vissza a Fő tér felé a Király utcán. A bolt amúgy egyik helytől sincs messze, úgyhogy nem probléma megközelíteni, a cégtábláról pedig messziről megismerni a helyet.
Az üzlet egyébként közepes méretű és a bejárattól balra találhatók a termékek, amelyeket jórészt az eladótól kérhetsz csak, mert úgy alakították ki a rendet. Szerencsére a kiszolgálás barátságos, én legalábbis egy szemüveges eladónővel találkoztam ott benn, aki felajánlotta a segítségét, úgyhogy ez már jó jel. A hely amúgy eléggé üres volt, amikor jöttem, bár volt egy vásárló, de ő sem sokáig maradt.
A hely alapvetően táplálékkiegészítőket, gyógyteákat, gyógyászati segédeszközöket, gyógypapucsokat-és cipőket árul, kaja és pia nem nagyon van.
Mondjuk azért Cornito gluténmentes tésztát, nyírfacukrot, steviát, sokféle szörpöt és Dr. Steinberger ivólevet, na meg biolekvárokat azért láttam a pult mögött, de ennyi az összes.
A gyógypapucsokat-és cipőket  helyezték a legközelebb a bejárathoz, ráadásul szabadon megpróbálhatod őket. A papucsokat a Dr. Batz, míg a cipőket a Berkemann és a Stadfor gyártja. Láttam jadeköves masszázspapucsot is, amelybe eredeti drágaköveket építettek be, amelyek járás közben masszírozzák a talpat, ami méregtelenítő hatású. Ahhoz, hogy elősegítsd a hatást, igyál sok folyadékot, elsősorban vizet.
A papucsok mellett még sokféle talpbetétet is árulnak egy külön állványon.
Ha gyógyászati segédeszközöket (pl. vérnyomásmérő, vércukormérő, lázmérő, különböző mérlegek, lépésszámláló, illetve izom-és idegstimulátorok) keresel, akkor itt jó helyen jársz, mert többféle Omron készülék is kapható.
A gyógyteák közül kizárólag az üzlet saját márkája, a Herbária Patikája található meg itt. Ők nemcsak gyógyteákat, hanem gyümölcsteákat is gyártanak, amelyeket szintén megtalálsz itt az üzletben.
Táplálékkiegészítők közül Superwell és Vitaking termékek vannak. Előbbiből kapható az összes, a Vitaking termékekből pedig tudsz rendelni a boltban, mert van ott nekik ingyenes katalógusuk.
A Superwell elsősorban vitaminkeverékeket árul, míg a Vitaking szólóban is nyomja, illetve gyógynövénykivonatokat is gyártanak tabletta formájában.
A hely hétköznaponként délután ötig, míg szombatonként délig tart nyitva. Önálló honlapjuk nincs, de a franchise központi honlapján tudsz tájékozódni a termékekről és az éppen aktuális akciókról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése