2011. október 14., péntek

Ingyen letölthető meditáció Veres Krisztától ajándékba

A meditáció letöltésének egyetlen feltétele az, hogy feliratkozol Kriszta ingyenes hírlevelére a honlapon
A már elküldött hírleveleket olvashatod az oldalon is, úgyhogy el tudod dönteni, hogy megéri-e feliratkozni vagy sem.
A Rácsodálkozom meditáció hanganyag emeli a rezgésszámot, és segít észrevenni az Univerzum csodáit. Mindössze 10 perc hosszú, ami szerintem nem vesz el sok időt. Korábban hallgattam több hanganyagot is Krisztától, és mindegyik oldotta bennem a félelmet és szorongást, miközben a háttérben a szférák zenéje szólt. Mindegyik hanganyagon Kriszta mondja az általa írott szövegeket.
Veres Krisztáról annyit érdemes tudni, hogy Avalon papnőjeként különböző mágikus és gyógyító szertartásokat szervez csoportosan és egyénileg. Ha bővebbet akarsz erről tudni, akkor keresd fel a honlapot még több információért, de a hírlevelekben is szerepelnek az éppen aktuális programok.
A hírlevelek és gyógyító szertartások célja az, hogy feloldja benned a különböző félelmeket, szorongásokat, agresszív viselkedésmintákat, amelyeket különböző illúziók táplálnak. A hírlevelek anyaga engem nagyon emlékeztet Eckhart Tolle, illetve helyenként Esther és Jerry Hicks tanításaira, akik a fókuszt az Örök Jelenlétbe és Életörömre helyezik. Én már jó egy éve olvasom Kriszta hírlevelét, és nem bántam meg, sőt alig várom a következő részt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése