2013. március 22., péntek

Boltmustra: Achát ásványbolt Nyíregyháza Kossuth tér 8. a Metropol Üzletházban

Ez is egy speciális boltmustra lesz, ugyanis a hely éppen pont zárva volt aznap, amikor mentem, és a táblán az állt, hogy csak délután nyit ki az üzlet. Én meg úgy voltam vele, hogy akkorra már biztosan nem érek vissza, mert el kell érnem a pesti gyorsot, úgyhogy nem lesz időm. Mindenesetre láttam, hogy elég sokan keresnek ásványboltot Nyíregyházán, úgyhogy gondoltam, hogy tudatom velük, hogy van egy ilyen üzlet is a városban. Aztán ha visszatérek, és alaposabban megnézem, akkor majd átszerkesztem a bejegyzést.
Az a szerencsém, hogy a bolt kínálatát kívülről is elég jól lehet látni, mert az ablaküveg elég átlátszó.
A hely a város központjában található, a Metropol Áruház földszintjén, elég közel a bejárathoz. A tulajdonos Kertész Gábor ásványgyűjtő, aki nyers ásványokat, marokköveket, illetve ásványékszereket is árul.
A polcok egy része a kirakatüveg mentén helyezkedik el, úgy láttam.
Még azt is láttam, hogy a nyers ásványokat és a marokkövek egy részét pici négyzet alakú dobozkákba tették. A többi marokkövet összeömlesztve árulják.Némelyik kövön még a nevüket is feltüntették.
Az árakat a marokkövek és nyers ásványok esetében jól láthatóan, sárga alapon sötét felirattal tüntették fel.
Ásványékszerek közül kaphatók láncok, fülbevalók  és karkötők. Az ő esetükben is jól láthatóan tüntették fel az árakat.
A fülbevalók és a karkötők meglehetősen olcsóak, bőven 1000 forint alatt vannak, ami azért lehet, mert nincs bennük ezüstözés, illetve aranyozás. A  kínálat elég széles, a gyakoribb kőfajtákat többnyire itt meg lehet venni.
Vannak még kulcstartók ásványokból, illetve tengeri csigákból, kagylókból is összeömlesztve vegyesen.
Ez utóbbiakra eddig még nem láttam példát, úgyhogy már megérte Nyíregyházára jönni. :)
A hely úgy emlékszem hétköznaponként délután hatig tart nyitva. Képgalériáért nézd meg az üzlet honlapját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése