2013. április 20., szombat

Boltmustra: Hegyikristály ásvány-ékszer-ajándék Békéscsaba Luther u. 7/3.

Ez most megint nem egy igazi boltmustra lesz, mert sajnos pont zárva volt az üzlet, én meg eléggé messze lakom Békéscsabától, úgyhogy azóta sem tudtam eljutni oda még egyszer. Viszont elég sokan érdeklődtek a Google-ban, hogy van-e ásványbolt Csabán. Nos, örömmel jelenthetem, hogy van ilyen üzlet a Luther utcában, ahol marokköveket, és ásvány-ékszereket (tehát láncokat, karkötőket, stb.) lehet kapni.
A Hegyikristály immár 3 városban várja az érdeklődőket: Debrecenben, Miskolcon és Békéscsabán is.
A boltot Kató. K. Attila geológus működteti már lassan 10 éve, ami garancia a minőségre: tehát itt nincsenek gagyi, meg hamisított kövek, cserébe viszont igazi ritkaságok is adódhatnak.
Sajnos azt nem tudom pontosan, hogy milyen fajta kövek kaphatók itt a városban, mert csak a kirakaton keresztül nézhettem be a boltba, de úgy láttam, hogy elég korrekt a kínálat: elég sokféle lánc, marokkő és nyers ásvány kapható ebben a nem túl nagy üzletben.
Az olyan népszerű köveket, mint az ametiszt, rózsakvarc, hematit, hegyikristály, karneol, türkiz, kalcedon, vagy a holdkő biztosan megtaláljátok, akár marokkő, akár medál, akár lánc, akár karkötő formájában keresitek.
A hely hétköznaponként délután hatig, szombatonként pedig délután egyig tart nyitva. Bővebb információ az üzletekről a honlapjukon található.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése