2013. október 12., szombat

Boltmustra: Mandala biobolt Miskolc Erzsébet tér az Erzsébet fürdőben

Az Erzsébet fürdőt pár éve felújították a város központjában, úgyhogy szemre is nagyon kellemes látvány lett. Sajnos, a szolgáltatásait nem volt még alkalmam tesztelni, pedig pár évet Miskolcon éltem. Egy Google keresés alkalmával pedig megtudtam, hogy biobolt is működik benne, úgyhogy a legközelebbi látogatásom alkalmával fel is kerestem a helyet, amit nem nehéz megtalálni, ugyanis a recepció mellett balra található.  Egyébként meg ha bármi kérdésed volna a fürdővel kapcsolatban, nyugodtan keresd a recepciót, mert segítőkésznek tűnnek.
A Mandala biobolt meglehetősen nagy területű, de sajnos tök üres. Lehet, hogy kevesen tudnak a hely létezéséről, ugyanis nem nagyon hirdetik. Jó hát a fürdő előtt van egy tábla, de amúgy máshol még nem nagyon találkoztam a nevükkel.
A nagy terület ellenére, csak egy eladónőt láttam, aki elég elfoglalt volt, de azért odaköszönt nekem. Valószínűleg amúgy kedves hölgy, nem tudom.
A bolt bejáratánál ún. fürdődesszertek találhatók egy állványon, elég sokféle. Félre ne értsd: ezeket nem megenni kell, hanem desszert formájú kézzel készített szappanokról van szó. Ez olyan különleges termék, amelyet eddig csak Szombathelyen láttam a Savariaplázában. Lehet, hogy nincs rá igény, vagy nem tudom.
Mellettük egy másik állványon elég sokféle aszalt gyümölcs.
A bolt közepén több szigetszerű polc is van, ahová az élelmiszereket és az italok egy részét helyezték el, például liszteket (rizs, kukorica, Diabestar és Dia-Well diabetikus, Kilófaló), tésztákat (főleg tönkölytartalmúak vannak), pástétomokat, Biopont ivóleveket (elég sokféle van), csokikat, müzliszeleteket, gluténmentes élelmiszereket, stb. Vannak olajok (kendermag, tökmag, máriatövis) is, de azokat leghátul helyezték el a falnál. Gluténmentes élelmiszerek közül én elég sokféle Cornito és Pasta d'Oro tésztát, na meg liszteket láttam.
Leghátul van egy nagyon vékony, hosszúkás folyosó, ahol különböző ezoterikus könyveket és CD-ket láthatsz, elég sokfélét. Agykontroll termékek is vannak, de nem az összes.
Leghátul vannak a kozmetikumok és a gyógyteák, például sokféle Faith In Nature sampon (ezek külön polcon vannak), Varga, Dr. Immun és Dr. Chen samponok, továbbá Biola termékek is. Ez utóbbit külön is hirdetik, ugyanis a városban másutt nem forgalmazzák ezeket. Úgy láttam, hogy főként arcápoló termékek vannak, de nem emlékszem pontosan. Arckrémek közül még Eveline és Helia-D termékek is kaphatók. Gyógyteák közül én csak a Naturlandra emlékszem, hogy az biztosan van.
Táplálékkiegészítőből is elég sokféle van, amelyek mind szabadon elérhetők a bejárattól jobbra. Amikre én emlékszem: Zöldvér Program lúgosító termékek, aranykolloid, Pharma Nord termékek, Superwell vitaminkeverékek, Bálint-cseppek.
A hely hétköznaponként délután hatig tart nyitva. Bővebb információt a helyről az Erzsébet fürdő honlapján  találsz a Biobolt menüpontra kattintva. Van ám Facebook oldala is a helynek, amit azért érdemes lájkolnod, mert különböző recepteket osztanak meg rajta, amik ötleteket adhatnak, ha nem tudsz mit főzni a családnak. Na meg természetesen egészségesek is. Ha valamelyik recept diétás, akkor azt is feltüntetik, de nyugodtan kérdezz rá a hozzászólások között, hogy fogyaszthatod-e a diétádban, vagy sem. Biztosan segítenek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése