2013. október 26., szombat

Boltmustra: Diétás élelmiszerek boltja Nyíregyháza Dózsa Gy. u. 14.

Ezt az üzletet például véletlenül fedeztem fel, amikor jöttem vissza gyalog Jósavárosból a Belvárosba, és pont a Dózsa György utcát választottam erre a célra, amikor a Vay Ádám körúthoz közeli szakaszon megláttam ezt az üzletet. Fú, gondoltam, ez tök jó, úgyhogy be is néztem, mi is van itt.
A hely sajnos tök üres, de a fiatal, barna hajú eladónő igen barátságos, még úgyis, hogy csak nézelődni mentem be.
Azt tudnod kell, hogy a hely elsősorban a lisztérzékenyek számára árul élelmiszereket, cukorbeteg részére csak a bejárattól balra van néhány alapanyag pl. Diabestar liszt, illetve tészta, na meg pár fajta diabetikus csoki. A cukrász-és péksütik között is van olyan, amely a cukrosok számára is fogyasztható, de annyira nincs sokféle belőlük.
A bejárattól jobbra helyezték el a gluténmentes nyersanyagokat, vagyis a Mester Család, a Schar, a Pasta d'Oro és a Cornito termékeket. Az utóbbi kettő  például tésztafajta, amelyekből elég sokféle van.
A Mester Családról jó, ha tudod, hogy sokféle gyorsételt is gyártanak azért, hogy rövid idő alatt finom ételeket főzhess. Itt a boltban leves-, süti-, fagyi-és mártásporokat vásárolhatsz tőlük, többfélét is.
A Schar termékeket hátrébb találod meg. Ők leginkább édes és sós egész sütiket, na meg kenyérlisztet gyártanak, amelyeket itt a boltban meg is vásárolhatsz. Ezenkívül van még Fe-Mini kenyérpor a PKU-s betegek számára, ami egyben gluténmentes is, de a polc tetején vannak még gluténmentes reggelizőpelyhek is. Lisztek közül nemcsak kenyérliszt kapható, hanem hajdina-, amaránt-és kölesliszt is, amelyeket többféle célra is felhasználhatsz a gluténmentes diétában.
A bejárattól balra két nagy hűtőt találsz. Az egyikben cukrászsütik vannak, a másikban pedig mélyfagyasztott péksütik és pizzák. Utóbbi ajtaján láthatsz egy táblázatot, hogy melyik ételt milyen diétában fogyaszthatod (glutén, cukor, tej vagy tojásmentes).
A hely nyitvatartását nem figyeltem meg, de gondolom, délután ötig-hatig nyitva tartanak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése